Nevarno hitro hujšanje

Zakaj je hitro hujšanje lahko nevarno?

Ljudje se obremenjujemo z marsičem. Z dobro službo, urejenimi odnosi, skrbjo za družino, z mislijo na to, da se v javnosti predstavimo kot zaupanja vredni in podobno. Kar pa je zelo pomembno in prevečkrat izpustimo, je skrb za naše zdravje. Neredna prehrana, premalo gibanja, uživanje nekvalitetnih živil in stres povzročijo verižno reakcijo.

Kakor hitro nam naraščajo številke na tehtnici, tako hitro se zavemo, da javnosti ne kažemo več prave slike o sebi, slabše se počutimo in na splošno se določene zadeve ne premaknejo z mrtve točke. Takrat marsikdo najprej pomisli na hitro hujšanje, a tega se je potrebno lotiti na pravi način in si vzeti čas. Prav zato smo tokrat preverili, zakaj je hitro hujšanje lahko nevarno.

Najprej je potrebno razčistiti eno zadevo. Čudežnih tabletk ali praškov, ki vam bodo preko noči brez vsakega truda odnesli kilograme, ni. Za hujšanje najprej potrebujete trdno voljo, pravilen program prehranjevanja in vsekakor vključevanje določenih fizičnih aktivnosti.

Kdaj je hitro hujšanje nevarno?

Predvsem takrat, ko želite preko noči izgubiti nekaj kilogramov. V ta namen se odločite nič jesti, nič piti, telovaditi do skrajnih zmožnosti in zjutraj skočiti na tehtnico. V prvih dneh bodo številke verjetno vse manjše, a ne zaradi izgube prekomerne telesne teže oziroma nabranega maščevja okoli trebuha in drugje.

Minus kilogramov bo predvsem posledica izgubljene vode iz telesa, ki se ob takšnih akcijah prva izloči. Zgodilo se bo, da boste postajali čedalje slabotnejši, videti boste shirani, ob tem pa bo trpel tudi vaš imunski sistem. Ko je tako, človek najhitreje zboli. Celo za boleznimi, s katerimi sicer ne bi imel opravka, zelo radi pa se ponavljajo prehladi, herpesi in podobno.

Posledice prehitrega hujšanja

Če pri hujšanju ne boste pozorni na svoj jedilni list in se boste držali prvih nasvetov za hitro hujšanje, ki jih boste našli na spletu, lahko pričakujete kopico s tem povezanih težav. Z nepravilnim hujšanjem si boste naredili medvedjo uslugo.

Slabo počutje zaradi prehitrega hujšanja
Prehitro hujšanje vodi do slabega počutja in zdravstvenih težav.

Svojemu telesu ne boste dostavili vseh zahtevanih hranil, vitaminov in mineralov. Kot posledica takšnega početja se lahko pojavi tudi slabokrvnost. Ne pozabimo na raven stresa, ki se v tovrstnih situacijah bistveno poveča. In ne razmišljajte v smeri, da je stres le tisto, kar vas jezi. Stres za telo pride v različnih oblikah in je lahko še bolj nevaren, če se ga na začetku niti ne zavedate. Če se boste lotili hujšanja, bodite pozorni na vsakršne spremembe v počutju, obnašanju prebave, krvnega tlaka in srčnega utripa.

Pazite se Jo-Jo efekta!

Se sprašujete, kaj je to Jo-Jo efekt? Tako kot priljubljena igračka, ki se, potem ko jo izpustimo iz dlani, vrne nazaj vanjo, se lahko vrnejo tudi kilogrami. Prav pri hitrem hujšanju je to izredno pogost pojav. Kakor hitro gredo kilogrami navzdol, tako hitro se vrnejo in celo presežejo začetno stanje. Takšen efekt lahko osebo, ki se bori s prekomerno težo, pahne celo v stanje depresije.

Oslabljen imunski sistem in prehranske motnje

Hitro hujšanje navadno pomeni odvzemanje hranil telesu, tudi tistih bistvenih za normalno delovanje. Vpliv se lahko hitro pokaže pri nepravilnem delovanju notranjih organov, ponavljanju grip in prehladov ali celo težjih boleznih. Še posebej nevarno je lahko hitro hujšanje za osebe s kroničnimi boleznimi.

Še ena negativna plat hitrega hujšanja so vsekakor prehranske motnje. Te se izkažejo v prebavi in tudi v nezmožnosti absorbiranja hranil v telo. Še posebej nevarne so v tem pogledu diete, ki zahtevajo izredno malo vnosa kalorij. Zapomnite si nekaj, kar so nam znali povedati že stari starši; prazna vreča ne stoji pokonci. In imeli so prav!

Torej pozor, ko vas bo misel speljala na idejo o hitrem hujšanju. Če imate presežek kilogramov telesne teže, potem se hujšanja vsekakor lotite sistematsko in počasi. Nikakor pa ne čakajte do maja, da bi vam bile kopalke prav v juniju.

Želite objavo deliti s prijatelji?
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email