Kako napisati dober prodajni članek?

Kadar želite prodati svoj proizvod, morate vedeti, kako ga kupcem predstaviti. Če vaš prodajni članek ljudi ne bo prepričal, da je vaš proizvod nekaj, kar nujno potrebujejo in kar je boljše od vsega ostalega na trgu, vam ne more uspeti.

Nasveti za pisanje prodajnega članka

1. Prodajni članek je najbolje pričeti z izpostavitvijo nekaj težav, ki naj bi jih vaš proizvod ali storitev odpravljala. Tako kupci že v začetku vedo, pri čem jim boste pomagali.

2. Določite prodajno »mantro«, ki jo boste ponavljali skozi celoten prodajni članek – ta naj izpostavlja najpomembnejše lastnosti oziroma tisto, pri čemer proizvod pomaga. Ponavljanje je potrebno, da se »mantra« dobro usede v zavest kupcev.

3. Ne bodite skromni. Poiščite lastnosti, ki so neverjetne. Če ste za odtenek boljši od konkurence, ne bo to pomagalo prav nič – če ste boljši za 100 %, pa boste gotovo pritegnili pozornost.

4. Kupce ves čas nagovarjajte, kot da ste njihov prijatelj, ki jim želi pomagati. Z njimi je potrebno komunicirati z vprašanji in odgovori, z rešitvami, primeri.

Komunikacija
Potencialnim strankam podajajte rešitve na njihove težave.

5. Poudarite, da je vaš izdelek inovativen in revolucionaren – konkurenčni proizvodi (oziroma storitve) ne smejo biti niti primerljivi, sicer vaš prodajni članek ne bo dosegel učinka.

6. Ponudite popust oziroma akcijo. Kupcem je vedno všeč, če lahko nekaj prihranijo, zato se za »posebne ponudbe« odločijo precej hitreje, kot bi se sicer.

7. Poudarite, da vaš izdelek nudi udobje. Vsi imamo radi hitre učinke z malo truda, zato besedne zveze, kot sta »potrebnih je samo 5 minut na dan« ali »rezultati so vidni že po nekaj dneh«, vedno učinkujejo.

8. Poiščite osebo, ki ji javnost zaupa, da vam pri prodaji pomaga. Če bo uporabo vašega izdelka potrdila zaupanja vredna javna oseba, bo prodaja veliko lažja. Seveda kupci vedo, da je bila ta oseba plačana, da se je izpostavila za vaš prodajni članek, vendar zagotovo pazi tudi na svoje dobro ime in gotovo ne oglašuje nečesa, s čimer bi se lahko osmešila ali osramotila.

Javna oseba
Naj vaš izdelek pohvali javno poznana oseba.

9. Poiščite mnenja vsakdanjih ljudi in povzemite njihove dobre izkušnje. Marsikateri nakup namreč opravimo zgolj na podlagi priporočil drugih.

10. Omogočite vračilo denarja ob nezadovoljstvu. Kupci ne marajo občutka, da jih lahko nekdo naplahta, in zagotovilo vračila kupnine ob nezadovoljstvu jim predstavlja garancijo, da izdelek zares deluje.

11. Omogočite hiter nakup. S telefonskim klicem ali spletnim naročilom bo to povsem enostavno in kupec lahko izdelek naroči takoj, ko prebere vaš prodajni članek. Ne čakajte, da bo vaš izdelek iskal v trgovini, saj je to zanj nepraktično, poleg tega pa lahko na vaš proizvod v nekaj dneh pozabi oziroma v trgovini izbere drugega, ki mu je bolj všeč.

Želite objavo deliti s prijatelji?
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email