Samostojna izdelava spletne strani

Ko se posamezniki ali podjetja pošteno ogrejejo za delo na spletu, jih pogosto prav nič ne more ustaviti. Prepričani so, da bodo na spletu uspešno prodajali, ponujali, oddajali, svetovali, oglaševali in še marsikaj, a zgodba se lahko kaj hitro in klavrno konča. Izdelava spletne strani namreč ni tako preprosta, kot si marsikdo misli. Večina razmišlja takole: »Najeli bomo nekega študenta, ki bo delo opravil za malico v sosednji gostilni in nam potem v znak hvaležnosti še večkrat spoliral avto ali pa si bomo spletno stran sestavili kar sami, na eni izmed množic spletnih strani, ki to omogočajo! Med sestavljanjem, ki ga bomo v celoti opravili v petek zvečer po službi, bomo spili še nekaj pločevink piva in spletna stran bo gotova, kot bi mignil.«

Izdelava spletne strani
Izdelava spletne strani zahteva temeljito načrtovanje.

In takrat, ko se zgodba komaj prične, ko se za vsako povezavo ali besedilo izdelovalci vprašajo: »Kaj pa mora pisati tukaj?«, ko se končno zanesenjaki zavedo, da bodo potrebovali tudi slikovni in kak drugačen grafičen material in da čisto vsaka fotografija, narejena z mobilnim telefonom v obupnih pogojih, najbrž ne bo primerna za objavo na spletu, se pričnejo prvi skeptični pogledi. Ali se ne bi morda vseeno obrnili na strokovnjake?

Pomembni so glavni igralci

Morda bi delo raje prepustili kateremu od podjetij, ki jim izdelava spletne strani (ms3.si) pomeni rutinsko opravljeno delo, kjer nič ni prepuščeno naključju, ampak se za vsak klik uporabnika vnaprej lahko predvidi najboljšo uporabniško izkušnjo, lokacijo na zaslonu, primerno barvo in HTML kodo, ki jo bodo različni brskalniki znali prebrati. Ni namreč vseeno, ali se bo stran bolje obnašala in lepše prikazovala na brskalnikih Google Chrome, Mozilla Firefox ali Microsoft Explorer / Edge.

Spletni brskalniki
Spletna stran mora delovati v vseh najbolj popularnih brskalnikih.

Če ni mogoče narediti kode tako, da bo primerna za vse, je potrebno vedeti, s katerim programom bo spletno stran pregledovala večina. Za angleško govoreči trg je denimo potrebno razmišljati o več uporabnikih sistema Macintosh, ki v večini uporabljajo brskalnik Opera. Tega je na slovenskem trgu zelo malo. Uporabniki, zaposleni v državnih ustanovah, velikih gospodarskih družbah in podjetjih, pogosto uporabljajo programe podjetja Microsoft, kar pa ne velja za običajne uporabnike, katerih več kot polovica uporablja brskalnik Chrome. Torej razlike so velike že tu, kaj šele v obliki, postavitvi in ostalih materialih, ki jih je potrebno za spletno stran primerno pripraviti.

Izdelava spletne strani v resnici ni preprosto opravilo, zato je pametno, da se za nasvete obrnete na specializirano podjetje. Ko dobite dovolj informacij, pa se boste lahko odločili, kaj je za vas pomembno, katero podjetje vam bo stran naredilo in ali morda celo še vedno mislite, da ste jo sposobni narediti sami. Prepričani smo, da vam že po krajšem pogovoru kaj takega ne bo več prišlo na misel.

Želite objavo deliti s prijatelji?
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email