Kategorija

Spletne storitve

Tri zanimive, a nekoliko drugačne domene

Domena je spletni naslov, ki ga potrebuje prav vsak, ki na spletu želi imeti postavljeno svojo spletno stran. Najbolj poznane so nacionalne domene, med katere sodi tudi slovenska domena .SI, prav tako zagotovo vsak pozna generične domene, kamor uvrščamo .COM, .NET, .INFO, .ORG in podobne, nekoliko manj poznane pa so tako imenovane tematske domene.

Ker so se slednje pojavile mnogo kasneje kot nacionalne in generične, se na spletu pogosto uporablja tudi zapis »novejše domene«, toda treba je poudariti, da niti približno niso več tako nove. Obstajajo namreč že vrsto let. Večina izmed njih se med uporabniki spleta ni ravno prijela, najdejo pa se tudi svetle izjeme, ki postajajo iz leta v leto bolj priljubljene. V današnjem prispevku vam bomo predstavili tri. Morda se bo kakšna izmed njih dopadla tudi vam. Nadaljujte z branjem

SqualoMail – newsletter email marketing

Med najboljšimi rešitvami, ki ponujajo preprosto, dobro načrtovano in pregledno newsletter email marketing obveščanje, je za področje Slovenije zagotovo SqualoMail, za katerega se odloča vse več podjetij, ne glede na njihovo velikost. Zakaj? Ker se v času digitalne tehnologije vsi zavedamo, da je ta odličen način neposrednega pristopa k potencialnim strankam, saj je newsletter marketing pred klasičnimi oblikami marketinga v prednosti iz dveh razlogov. Prvič, ker ponuja direktni marketing, in drugič, ker ponuja vsebinski marketing. Nadaljujte z branjem

Samostojna izdelava spletne strani

Ko se posamezniki ali podjetja pošteno ogrejejo za delo na spletu, jih pogosto prav nič ne more ustaviti. Prepričani so, da bodo na spletu uspešno prodajali, ponujali, oddajali, svetovali, oglaševali in še marsikaj, a zgodba se lahko kaj hitro in klavrno konča. Izdelava spletne strani namreč ni tako preprosta, kot si marsikdo misli. Večina razmišlja takole: »Najeli bomo nekega študenta, ki bo delo opravil za malico v sosednji gostilni in nam potem v znak hvaležnosti še večkrat spoliral avto ali pa si bomo spletno stran sestavili kar sami, na eni izmed množic spletnih strani, ki to omogočajo! Med sestavljanjem, ki ga bomo v celoti opravili v petek zvečer po službi, bomo spili še nekaj pločevink piva in spletna stran bo gotova, kot bi mignil.« Nadaljujte z branjem

Kako napisati dober prodajni članek?

Kadar želite prodati svoj proizvod, morate vedeti, kako ga kupcem predstaviti. Če vaš prodajni članek ljudi ne bo prepričal, da je vaš proizvod nekaj, kar nujno potrebujejo in kar je boljše od vsega ostalega na trgu, vam ne more uspeti.

Nasveti za pisanje prodajnega članka

1. Prodajni članek je najbolje pričeti z izpostavitvijo nekaj težav, ki naj bi jih vaš proizvod ali storitev odpravljala. Tako kupci že v začetku vedo, pri čem jim boste pomagali.

2. Določite prodajno »mantro«, ki jo boste ponavljali skozi celoten prodajni članek – ta naj izpostavlja najpomembnejše lastnosti oziroma tisto, pri čemer proizvod pomaga. Ponavljanje je potrebno, da se »mantra« dobro usede v zavest kupcev.

3. Ne bodite skromni. Poiščite lastnosti, ki so neverjetne. Če ste za odtenek boljši od konkurence, ne bo to pomagalo prav nič – če ste boljši za 100 %, pa boste gotovo pritegnili pozornost. Nadaljujte z branjem